Кількість
|
Вартість
|
||
|
Bilou - німецький бренд, заснований в 2015 році. Його першими продуктами стали пінки для душа Tasty Donut і Creamy Mandarin. До цього дня їх популярність не знижується, що дозволило їм отримати статус бестселера торгової марки. Після вдалої першої гігієнічної серії її портфоліо розширилося лосьйонами, спреями для тіла, ароматизованими солями для ванн, доглядовою лінійкою для губ, а також власної парфумерії.
Маркетингова політика бренду - це потрапляння продукції з виробничої лінії відразу на прилавки супермаркетів і сторінки онлайн-ресурсів. Високому рівню продажів сприяла як продумана реклама в мас-медіа та соціальних мережах, так і ретельний підхід до розробки формул гігієнічних засобів.
Колекція для ванни і душа збагачена живильним маслом авокадо, мигдалю, цілющим екстрактом алое вера. Синтетичні ж з'єднання - парабени, силікони, мінеральні масла або органічні компоненти тваринного походження - не використовуються в розробці. Тому товари Bilou заслужено зараховуються до веганських. Також керівництво торгової марки категорично забороняє тестування косметики на тваринах, що підтверджуючого міжнародною сертифікацією РЕТА.
Компанія відзначена вищим балом в тесті європейського науково-дослідницького центру "Dermatest". Це доводить екологічність і гіпоалергенність складів всіх, без винятку, випущених виробів.
До створення упаковки також підійшли з усією відповідальністю. Препарати в формі аерозолів не містять сполук, що руйнують озоновий шар атмосфери, можуть зберігатися до 24 місяців після відкриття. Абсолютно всі упаковки, флакони, тюбики, коробочки підлягають вторинній переробці.
Що незвичайного може запропонувати Bilou?
- У порівнянні зі звичайним гелем, текстура пінок для душа - більш повітряна і легка. Вона практично не відчувається на шкірі, але при цьому повністю справляється зі своїм призначенням: очищає епідерміс від забруднень, зволожує і живить його.
- Ароматні композиції - ще одна візитна картка компанії. Всі вони - ексклюзивні, які раніше не використовували ні одна з фірм-конкурентів. До їх створення залучаються відомі парфумери, які разом з фахівцями відділу розробок та інновацій доводять до досконалості незвичайні рішення.
- Створюючи солі для ванн, в Bilou зупинилися на рослинному поверхнево-активному компоненті. Це ПАВ, який м'яко змиває забруднення, не подразнюючи при цьому шкіру. А в маслі для губ прижилося ще одне ноу хау. Крім ароматної композиції з натуральних інгредієнтів, в нього вирішили додати синтетичний підсолоджувач - сахарин натрію. Він гіпоалергенний, екологічно чистий, безпечний для людей з цукровим діабетом, не викликає карієс зубів.