Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ця корейська косметика полонила соціальні мережі і блоги: незвичайні склади, яскраві упаковки, ефективність і незвично низька ціна. Марка Cosrx з'явилася в 2010 році в Південній Кореї, при цьому вона частково відійшла від традиційних місцевих б'юті-засобів. Створюючи лікувальні товари для обличчя, її фахівці працюють з рецептурами для жінок різного віку, проте більшість серій розраховані на клієнтів старше 30 років.
Косметика Cosrx в Україні стала популярною завдяки онлайн-шопінгу. Назва бренду - це абревіатура: перша частина утворена від слова cosmetics, RX - скорочення аптечного терміну, що означає рецепт. Тобто концепція компанії - створювати лікувальну косметику, яка буде вирішувати конкретні проблеми (комедони, вугрі, перші ознаки старіння шкіри).
Роботу цього виробника відзначили престижними преміями:
- У 2017 і 2018 роках товари проти акне стали переможцями в номінації Aсne Awards на думку фахівців Teen Vogue.
- У 2018 році продукція марки отримала нагороду HWB Awards від Watsons на щорічному конкурсі в Сінгапурі.
Південна Корея вважається батьківщиною найкращої сировини для виробництва, країна співпрацює з відомими компаніями, інвестує в розвиток промисловості. Cosrx теж робить ставку на створення ефективного складу, відмовляється від шкідливих компонентів. В одному з інтерв'ю засновники заявили, що не хочуть залучати клієнтів яскравою упаковкою, так як прагнуть допомагати за допомогою своєї продукції.
У складі б'юті-засобів виробника присутні саліцилова і водорозчинна кислоти. Завдяки їм вироби вбираються і впливають на шкіру зсередини. Водорозчинна кислота (молочна, лимонна або гліколева) зберігає вологу усередині клітин, бореться з сухістю шкіри, нормалізує pH-баланс.
Фірма Cosrx також відмовилася від маркетингових кампаній: заощадивши на рекламі, їй вдалося зробити продукцію ефективною і бюджетною. Частина доходів йде на клінічні дослідження, випробування нових компонентів, їх поєднань. Чесність і турбота про клієнтів зробили свою справу: вироби отримали популярність за допомогою "сарафанного радіо".
Не впізнати колекції бренду складно, їх відрізняє мінімалістичний дизайн: білі коробочки з кольоровими етикетками виглядають стильно, іноді кришка може бути прикрашена символом - танцюючим чоловіком в рожевому плавальному костюмі.
Виробник підтримує зв'язок з покупцями: якщо продукт не підійшов, не впорався з поставленим завданням, можна зв'язатися з представниками Cosrx і домовитися про безкоштовну заміну. Клієнтів дивують ще й незвичні засоби:
- бавовняні подушечки для очищення і масажу;
- спонж, просочений гліколевою кислотою;
- інструменти для самостійного видалення комедонів.