Всі товари бренду Laneige

Історія цієї торгової марки бере початок ще в 1932-му році з південнокорейської організації Amore Pacific Corporation. Вона починала існування, як сімейне підприємство і сьогодні це одна з найбільш великих азіатських корпорацій. Саме вона створила в 1994 році косметичний бренд Laneige. Запуск нового імені супроводжувався грандіозною рекламною кампанією зі слоганом "Everyday New Face".


Назва бренду Laneige в перекладі з французької означає "сніг". Це стало частиною концепції всієї його продукції і вибрано не просто, адже еталоном краси азіаток є чиста, світла шкіра без слідів сонячної засмаги. Порівняння зі снігом, як не можна краще підходить, щоб описати те, що вкладає торгова марка в свої препарати. А щоб отримати максимально світлий відтінок обличчя, в лабораторіях виробництва вивчалися корисні властивості води з метою надати шкірі ніжний догляд і відбілювання.


У зв'язку з тим, що компанія вибрала досить вузьку нішу на б'юті ринку, вона повільно набирала популярність. І тільки в 2002-му вийшла на міжнародну арену. Спершу відкрилися більше 200 магазинів по всій Азії, потім почали з'являтися бутики в Європі і на інших континентах. І справа рушила з місця, як снігова куля.


Виробництво щорічно розширювалося, а число лінійок товарів росло:


  • Крім натуральної, органічної доглядової косметики для жінок, з'явилася також колекція декоративних засобів Laneige Premium Makeup Line.

  • Не оминув бренд і чоловіків, випустивши повноцінну колекцію засобів по догляду Laneige Homme.

  • У 2010-му підприємство запускає нову лінію для зволоження шкіри. Її слоганом стає фраза "Be Waterful".

Французький мотив читається не тільки в назві, вся продукція, упаковки і флакони зроблені в лаконічному, строгому стилі, притаманному френчовим косметичним торговим маркам. Ніяких кричущих кольорових поєднань, мультяшних образів, які так люблять використовувати азіати для дизайну. Тільки стримана класика в кращому вигляді.


Навіть сьогоднішній девіз Laneige безпосередньо пов'язаний з французьким, благородним напоєм - шампанським. Звучить він, як "Ігриста краса". Але головне не те, що корейці вирішили відтворити європейський стиль, а те, що вони роблять якісні засоби, на основі власних унікальних формул. Продукти бренду дозволяють відновити водний баланс епідермісу і дарують йому еластичність.

×

Needly - чисті та прості формули для здорової шкіри