Etude House Baking Powder Crunch Pore Scrub
Etude House Bubble Sleeping Pack Strawberry
Etude House Гідрогелева маска для губ з екстрактом вишні
Etude House Fix And Fix Primer Pore
Etude House Beauty Shot Face Blur SPF33 / PA +
Etude House Soon Jung Dry Capsule Sheet
Etude House My Lash Serum
Etude House Baking Powder B.B Deep Cleansing Foam 30 ml
Etude House Total Age Repair Wrinkle Reduce Royal BB Cream SPF45/PA+++ 50 ml
Etude House Baking Powder Crunch Pore Scrub 200 ml
Etude House Missing U Hand Cream Fairy Penguin
Etude House Bubble Sleeping Pack Black Tea
Etude House Baking Powder Pore Cleansing Foam
Etude house BB deep cleansung foam baking powder 160 ml
Etude House AC Clean Up Mild BB Cushion SPF50/PA+++
Etude House AC clean up cleansing foam 150 ml
Etude House Therapy Air Mask Pearl
Etude House Dear Darling Water Gel Tint Watermelon Red
Etude House Dear Darling Water Gel Tint Ice Cream-Summer
Etude House Wonder Pore Deep Foaming Cleanser 10 in 1
Etude House - перший, офіційно зареєстрований бренд в Південній Кореї, під яким з грудня 1985 року виробляється декоративна косметика. Спочатку ця торгова марка називалася Etude. У липні 1990 року компанія-виробник увійшла до складу найбільшого концерну Amore Pacific Group. Новий власник відразу ж зайнявся ребрендингом. Офіційними кольорами торгової марки стали рожевий і білий, а в 1997 році було змінено назву бренду.
Концепція бренду полягає в тому, щоб макіяж з повсякденної рутинної процедури перетворився в задоволення. Бажаючи донести цю ідею до споживача, компанія активно використовувала різні слогани, прагнучи сформулювати власне кредо. Так в 2006 році вся продукція Etude House, завдяки ніжно-рожевому і молочному декоруванню упаковки, відповідала характерному для того періоду принципом бренду - "Солодка уява". Однак цей варіант був доречний більше для азіатського ринку. Запропонований в 2010 році, слоган "Улюблена Я" незабаром був замінений на новий - "Макіяж не повинен бути нудним! Грайте і будьте прекрасні ". Саме він був визнаний оптимальним і став ключовим для Etude House.
Розробивши власну стратегію, компанія розширила цільову аудиторію. Якщо раніше в сфері інтересів Etude House були тільки зовсім юні клієнти, то тепер серед прихильниць цієї торгової марки чимало активних, спортивних дівчат, а також ділових жінок, для яких макіяж є важливою, обов'язковою деталлю в створенні повсякденного або урочистого образу.
Сьогодні косметика Etude House займає лідируючі позиції на Азіатському континенті, а також успішно продається в Європі та Америці. Для того, щоб підтримувати постійний інтерес до своєї продукції, компанія відмовилася від нудних семінарів. Проводяться виїзні майстер-класи, під час яких на практиці демонструються всі переваги продукції Etude House.
Успішність цієї торгової марки можна пояснити цілим рядом причин: