Всі товари бренду Etude house

Etude House - перший, офіційно зареєстрований бренд в Південній Кореї, під яким з грудня 1985 року виробляється декоративна косметика. Спочатку ця торгова марка називалася Etude. У липні 1990 року компанія-виробник увійшла до складу найбільшого концерну Amore Pacific Group. Новий власник відразу ж зайнявся ребрендингом. Офіційними кольорами торгової марки стали рожевий і білий, а в 1997 році було змінено назву бренду.


Концепція бренду полягає в тому, щоб макіяж з повсякденної рутинної процедури перетворився в задоволення. Бажаючи донести цю ідею до споживача, компанія активно використовувала різні слогани, прагнучи сформулювати власне кредо. Так в 2006 році вся продукція Etude House, завдяки ніжно-рожевому і молочному декоруванню упаковки, відповідала характерному для того періоду принципом бренду - "Солодка уява". Однак цей варіант був доречний більше для азіатського ринку. Запропонований в 2010 році, слоган "Улюблена Я" незабаром був замінений на новий - "Макіяж не повинен бути нудним! Грайте і будьте прекрасні ". Саме він був визнаний оптимальним і став ключовим для Etude House.


Розробивши власну стратегію, компанія розширила цільову аудиторію. Якщо раніше в сфері інтересів Etude House  були тільки зовсім юні клієнти, то тепер серед прихильниць цієї торгової марки чимало активних, спортивних дівчат, а також ділових жінок, для яких макіяж є важливою, обов'язковою деталлю в створенні повсякденного або урочистого образу.


Сьогодні косметика Etude House займає лідируючі позиції на Азіатському континенті, а також успішно продається в Європі та Америці. Для того, щоб підтримувати постійний інтерес до своєї продукції, компанія відмовилася від нудних семінарів. Проводяться виїзні майстер-класи, під час яких на практиці демонструються всі переваги продукції Etude House.


Успішність цієї торгової марки можна пояснити цілим рядом причин:


  • актуальність декоративної косметики, оскільки макіяж з початку 90-х стає обов'язковим атрибутом жіночого образу;

  • жорстка конкуренція на корейському косметичному ринку, в якій виживав лише найсильніший;

  • грамотне просування своєї продукції, шляхом участі в різних виставках, ярмарках, а також відкриття власних косметичних салонів;

  • ретельна розробка рецептури, формування широкої кольорової палітри;

  • контроль за цінами та підтримання їх на доступному для середньостатистичного покупця рівні;

  • оригінальність і незвичайний дизайн упаковок;

  • правильно організована рекламна кампанія із залученням популярних в Кореї моделей і естрадних зірок.

×

Needly - чисті та прості формули для здорової шкіри