Кількість
|
Вартість
|
||
|
Компанія Klairs стала популярною в 2010 році завдяки американській шопінг-платформі, яка запропонувала доставку корейської косметики в США. Це була улюблена марка генерального директора сайту, тому вона з'явилася на майданчику однією з перших. За рік до цього управлінець, у якого були шкірні запалення, не просто вирішив свою проблему за допомогою засобів цієї фірми, а й захопився простою упаковкою і якістю інгредієнтів.
Бренд отримав назву не просто: уявіть, що в світі є корейська дівчина з цим ім'ям, і ви їй пишите лист, розповідаючи про проблеми чутливої шкіри. Цей лист починався б «Dear Klairs». Так компанія вирішила побудувати дружні відносини зі своїми клієнтами і їй це вдалося. Впізнати косметику торгової марки легко завдяки упаковці в медичному стилі. Вибір на мінімалізм упав по двом причинам: компанія намагається зменшити кількість інгредієнтів в складі, а також дбати про навколишнє середовище, знижуючи кількість використовуваного пластику. Девіз «Просто, але досить» відображає концепцію бренду.