Кількість
|
Вартість
|
||
|
У 2008 році команда професіоналів у сфері краси заснувала блог IsNtree, присвячений догляду за шкірою. На створення інформаційного майданчика їх підштовхнув новий закон, який зобов'язує корейські бренди перераховувати всі інгредієнти в складах. Користувачі засипали онлайн-проект питаннями про косметичну індустрію, що змусило консультантів ретельніше вивчити тему. Експерти розчарувалися в багатьох вітчизняних виробниках і в січні 2012 року вирішили створити власну однойменну марку.
Філософія бренду закладена в його назві:
- Island - територія, захищена від забруднень;
- Natural - безпечне натуральна сировина;
- Three - плодоносне дерево, яке ділиться дарами природи.
Перевага IsNtree перед гігантами індустрії полягає в тому, що всі його співробітники, включаючи генерального директора, спілкуються з споживачами. Вони зобов'язуються надавати однаково якісні продукти від Веллінгтона до Києва і не відмовлятися від стратегії навіть при зміні загальносвітових трендів. Команда обіцяє:
- вибирати корисні рослинні інгредієнти без синтетичного баласту;
- прислухатися до відгуків;
- не вкладати гроші в дорогу рекламу;
- виготовляти упаковки з перероблених матеріалів;
- перевіряти рецептури на наявність алергенів;
- виступати проти випробувань на тваринах;
- брати участь у волонтерській діяльності, вносити щедрі пожертви в благодійні фонди.
Виробництво IsNtree без спирту, парабенів, силіконів, барвників та ароматизаторів. Косметичні засоби впливають на здоров'я не менше, ніж їжа, оскільки надходять в організм через шкіру. Тому з усіх доступних компонентів компанія прагне купити ті, які зберігають властивості з моменту збору врожаю. Зберегти їх користь допомагає коригування температури, часу обробки.
Виробник забезпечує Україну та інші країни безпечною для здоров'я продукцією по виправданими цінами, утримуючись від використання розкішних контейнерів. Для підтримки високої якості експерти відстежують всі етапи виробництва - від контролю гігієни до тестування рецептур в лабораторіях.